پول در بیاورید

پول در بیاورید

راههای کسب درآمد را با هم بیاموزیم
پول در بیاورید

پول در بیاورید

راههای کسب درآمد را با هم بیاموزیم

کسب درآمد

سلام به شما بازدید کننده عزیز


برای کسب درآمد از اینترنت راه های متفاوتی وجود داره که من چندتاشو یاد گرفتمو میخوام که با بقیه در میون بذارم تا بقیه هم بتونن مثل من از این سایت ها در آمد داشته باشن


از انواع سایت هایی که وجود دارن من اینها رو بلدم که به شما هم میگم :


- کسب درآمد به ازای باز گذاشتن صفحه یا برنامه ای ( سورف )

- کسب درآمد به ازای کلیک روی تبلیغات

- کسب درآمد از طریق بیت کوین

- کسب درآمد به ازای پاپ آپ

- کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری

- کسب درآمد از طریق اس ام اس



خلاصه ای از عملکردهای این نوع سایت ها



کسب درآمد به ازای باز گذاشتن صفحه یا برنامه ای


این نوع سایت ها هم به نوبه ی خودشون جالب هستن شما با باز گذاشتن یه صفحه یا برنامه میتونید کسب درآمد کنید بدون هیچ کلیک و حتی صرف زمان میتونید درآمد داشته باشد فقط کافیه کامپیوترتون( که به اینترنت وصله ) رو روشن بذارید  و اون صفحه یا برنامه باز بمونه و براتون پول بیاره

سایت های ایرانی و خارجی در این مورد وجود داره که اینجا براتون معرفی کردمش


کسب درآمد به ازای کلیک روی تبلیغات


سایت های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارن که شما در اون ها میتونید به فعالیت بپردازید و پول دریافت کنید.


درسته که این سایت ها روزانه درآمد کمی دارن و شاید از پولی که شما روزانه پول کرایه تاکسی میدین هم کمتر باشه ولی به مرور زمان این پول جمع میشه و میتونید برداشت داشته باشید ( قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود ) حتی امکان داره یه ماه طول بکشه تا بتونید پولتون رو دریافت کنید چون این سایت ها هر کدوم محدودیت هایی برای برداشت دارن که وقتی به اون مقدار برسید میتونید دریافت داشته باشید که معمولا بین 3000 تا 5000 تومن هستش شما در این سایت ها میتونید روزانه 100 تا 500 تومن بدون زیر مجموعه دریافت داشته باشید که اگه اقدام به زیر مجموعه گیری کنید  ( همین کاری که من الان دارم میکنم ) میتونید این درآمد رو چند برابر کنید خب فکر کنم زیاد گفتم بهتره به معرفی سایت ها بپردازیم

شما با کلیک روی تبلیغاتی که سایت برای شما در نظر گرفته کسب درآمد میکنید همچنین قسمتی در این سایت ها وجود داره که از شما درخواست عضویت میشه  ( مثلا ازتون درخواست میشه تا در سایتی عضو شید ) که در این حالت هم مبلغی برای شما درخواست میشه که به حسابتون واریز میشه

من اولش که این سایت ها رو دیدم گفتم همش الکیه و چرت و پرته ولی بعد از اینکه اولین پرداخت برای من صورت گرفت خیلی خوشحال شدم ( به قول خودمون حال کردم ) 

زمان زیادی هم از شما گرفته نمیشه هر سایتی تقریبا 20 دقیقه وقتتون رو میگیره پس برای در آمد بیشتر باید وقت بیشتری بذارید

خب الان به خودت میگی من ۱۰۰۰ تومن روزی پول کرایه ماشین میدم این ۳۰۰۰ تومن رو بعد ۲۰ ۳۰ روز در بیارم که چی ؟ 

میخوام اینو بگم که هرچی سایت بیشتری عضو بشی پول بیشتری در میاری 

همونطور که گفتم سایت های زیادی برای اینکار هستن اگه تو بعد ۳۰ روز امکان داره ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ در بیاری اگه تو ۱۰ سایت عضو شی پولت بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومن میشه 

مثلا خود من تو ۱۵ تا سایت عضوم ولی حوصله ندارم سایت های دیگه رو هم برم وگرنه بسیار منبع درآمد خوبی هستش

در ضمن شما به این مقدار پول زمانی میرسید که بدون زیر مجموعه باشد حالا این رو حساب کنید که با زیر مجموعه به چه مبالغی دست پیدا میکنید (‌به ازای هر زیر مجموعه فکر کنم 20 تومن در روز بهتون میرسه )

حالا میتونید ببینید چه پول هایی میتونید در بیارید 

تو سایت هایی که عضو هستم افرادی هستن که بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومن یا حتی خیلی هم بیشتر در آمد دارن به خودم گفتم چرا من نتونم چرا بقیه نتونن پس تصمیم گرفتم وبلاگی بسازم و این رو با بقیه به اشتراک بذارم .


این سایت هایی که بهتون معرفی میکنم زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیه پس اگه حرف منو باور نمیکنید میتونید به تضمین اونا این کارو انجام بدید که یه سایتی هم وجود داره که میتونید در اون سایت به جستجوی سایتی که در اون عضو هستید بپردازید و مطمئن شید که زیر نظر وزارت ارشاد هست که سایتش اینه :  samandehi.ir


البته حواستون باشه که بیشتر این سایت ها اینجورین که ایجاد بیش از یک اکانت برای هر نفر ( هر خط تلفن و کامپیوتر فقط یک اکانت ) ممنوعه و همچنین یادتون باشه که اطلاعاتتون رو همیشه درست وارد کنید تا مشکلی براتون پیش نیاد


شما میتونید در اینجا سایت های کلیکی ایرانی و در اینجا هم سایت های کلیکی خارجی رو ببینید که دریافت خوبی میتونید از اینها داشته باشید


کسب درآمد از طریق بیت کوین


این سایت ها انواع مختلفی دارند بعضی از اونا مثل سایت های کلیکی هستند و با کلیک بر روی تبلیغات به جای دلار به شما بیت کوین میدن که بسیار با ارزشتر از دلاره ( هر ۱ بیت کوین حدود ۱۴۰ هزار تومنه ) یا شکلی دیگر دارن که در ادامه باهاشون آشنا میشید


شما میتونید در اینجا با این سایت ها آشنا بشید


کسب درآمد به ازای پاپ آپ


احتمالا قبلا هم با این سایت ها مواجه شدید که وقتی سایتی رو باز میکنید صفحه ی دیگه ای هم باز میشه که برای تبلیغات هستند اگر شما وبلاگ یا سایتی دارید میتونید ازبازدید کننده هاتون استفاده کنید و پول دریافت کنید البته محدودیت اینگونه سایت ها از 3 و 5 هزار تومن یکم بیشتره


که بعضی از سایت های نوع اول کسب درآمد از نوع پلپ آپ رو هم تو خودشون جا دادن 


به هر صورت میتونید سایت های کسب درآمد پاپ آپی رو از اینجا مشاهده کنید


کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری


سایت هایی وجود دارند که میشه با سرمایه گذاری در آنها به مبالغ زیادی رسید مثل بانک که شما پولتون رو تو اون سرمایه گذاری میکنید بانک از سرمایه شما استفاده میکنه و به کارهایی که بهش پیشنهاد میشه پول قرض میده بعد که اون کار انجام شد سودی که بدست میاد رو همراه اصل پول میگیره درصدی از سود رو به شما میده و بقیه رو خودش برمیداره

سایت های سرمایه گذاری رو میتونید از اینجا ببینید

کسب درآمد از طریق اس ام اس

در این سایت ثبت نام کنید اس ام اس هایی که برای شما میاد برای شما درآمدی در پی خواهد داشت که وقتی به 5 هزار تومن رسید میتونید برداشت کنید


Inpersia



برای ثبت نام روی اسامی سایت ها کلیک کنید تا به اون سایت هدایت بشید

برای اینکه از سایت های ایرانی برداشت داشته باشید باید شماره حساب شبا ( بین بانکی خود را به این سایت ها بدید که با توجه به بانکتون با ید به سایت بانک مراجعه کرده و از اونجا شماره شبای حسابتون رو بگیرید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد